Як розмитнити автомобіль в Україні в 2013 році - Статті з інтернету - Статті - Новини статті та інше - Дрогобиччина. Наш район. Фендак
Раді вітати Вас на сайті: www.Fendak.at.ua                                              Реєстрація  Вхід  Вихід

Ви увійшли як Гість [Гости]. Нових повідомлень: 0
Меню сайту
Вхід в систему
Швидкий доступ
Пошук на сайті
Ресурси \ Сайти
Одна гривня
Одна гривня

Конвертер валют
FreeCurrencyRates.com

Радіо
Статистика

Яндекс.Метрика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Швидкість інтернет
 Новини статті та інше
Головна » Статті » Статті » Статті з інтернету

Як розмитнити автомобіль в Україні в 2013 році

Всім відомо, що при ввезенні транспортного засобу на територію України його необхідно «розмитнити». Так склалося, що поняття «розмитнення авто» завжди викликало негативні емоції у людей бажаючих привезти автомобіль з-за кордону. По-перше - через захмарних ставок податків, по-друге - через неясність і непрозорості принципів їх нарахування. При цьому новий Податковий Кодекс 2011 тільки ускладнив ситуацію. І якщо першу проблему (ставки податків) ніхто вирішити поки не в змозі, то внести деяку ясність в схеми розрахунку митних платежів можна спробувати.

Отже, які доплати чекають бажаючих пригнати авто з-за кордону в 2013 році:

  • Ввізне мито - cтавка мита на більшість ввезених ТЗ становить 10% від сумарної митної вартості автомобіля, за винятком дизельних автобусів для перевезення більше 10 чол. з обсягом більше 5 літрів (ставка 20%), ТЗ з електродвигуном (8%), а також - нових легкових автомобілів з об'ємом більше 3 літрів (з 2012 року - 6%). Ставки визначені «Митним тарифом України» (останні зміни 22.12.2011)
  • Акцизний податок. Нараховується по різному для різних типів ТЗ. У більшості випадків залежить від віку авто, типу палива, обсягу або потужності двигуна.
  • ПДВ - 20% від суми митної вартості, ввізного мита та акцизного податку.

Також, відповідно до Податкового Кодексу 2011, суттєво на вартість імпортного авто для кінцевого споживача тепер впливає збір при першій реєстрації транспортного засобу в ДАІ, який розраховується подібно акцизу - виходячи з об'єму двигуна та віку ТЗ. При цьому особливо лякаючому його цифра стає у випадку, якщо вік авто перевищує 8 років - ставка збору зростає в 40 разів, що робить абсолютно невигідним ввезення таких транспортних засобів в нашу країну.

А як розмитнювати гібридні автомобілі? Як електромобілі або як звичайні легкові?
У гаряча лінія української митницівідповідає, що автомобілі-гібриди розмитнюються за принципом електромобілів. Дивно тоді, чому гібридні автомобілі у нас коштують дорожче бензинових?

А чи може громадянин іншої держави їздити на не розмитненому авто?
Якщо воно оформлене за кордоном, то можете, але потрібно регулярно перетинати кордон, щоб термін постійного перебування не зашкалював за 3 місяці.

А скільки часу можна їздити в Україні на неразтоможеному авто? І чи є посилання на закони України?
60 днів а потім пересікти кордон.
Також 1 рік якщо авто повішати на фірму а потім на граніцю і ще рік + рік + рік ...

Чи правда ..... що для фірм що займаються пасажиро-перевезеннями розмитнення становить 10%, замість 40% для юр. осіб (це на автобуси більше ніж 10 місць).?
ТАК.

Я проживаю на Мальті. Збираюсь на постійне місце проживання на Україну. І збираюся перегнати свій автомобіль, але він з правим кермом. Чула, що Україна не приймає, і не реєструє авто з правим кермом.?
АВТО з правим кермом НЕ реєструється! Або потрібно перекидати кермо на ліво, приблизно 2000 ЄВРО.

Є способи як "вірно згідно закону України" растоможити авто: читайте: Схема поагрегатного ввезення автомобіля Принципово вона є гібридом колишньої схеми поагрегатного ввезення, яка існувала раніше ще до набуття чинності Закону «Про держпідтримку автомобілебудування». Знову, як і раніше, під куплене свідоцтво про реєстрацію та держномери «розбитого» автомобіля ввозитися машина цієї ж марки, проводитися офіційне митне оформлення його кузова (після набрання чинності зазначеного Закону «розмитнення» б/у кузова обійдеться значно дорожче: замість 60 дол . - 2,8 або 4,2 тис. євро залежно від його віку). Як вже стало ясно, на митниці кузов заявляється повністю новим. А якщо так, то він вже підпадав під митну ставку 5% від його вартості-пільгову або 10% - повну (з 23.05.2004 року пільгова ставка 12%, повна - 20%). За фальшивим інвойсом вартість кузова проставляється невелика і навіть 12%-ва мито дозволяє сильно заощадити. Двигун ж ввозитися «лівим» способом. Він взагалі не потребує «розмитнення» або для митниці фабрикуються документи про його крадіжку. Законодавство в цьому відношенні дуже лояльно. У реєстраційних документах зміна двигуна «не світитися». Описана схема ефективна навіть при імпорті дорого авто, один кузов якого митниця оцінить не менше, ніж в 10 тис. дол Але найчастіше вона використовується при ввезенні «чорними автобізнесменами» недорогих авто типу ВАЗ (повне мито 100 євро) або при ввезенні машин з великим об'ємом двигуна (митницю проходить тільки кузов - 12%, а за двигун митні платежі взагалі не платяться). Схема «спадщини» використовується найчастіше при імпорті авто з країн СНД (особливо Молдови). Куплений закордоном громадянином А автомобіль не імпортується в Україну, а імпортується і ставитися на облік в країні СНД на фіктивного власника - безнадійно хворого або людину похилого віку з одночасним нотаріальним оформленням спадщини, за яким ця машина переходить справжньому власнику. Після цього машина перетинає кордон України і після смерті фіктивного власника реєструється фактичним власником вже на постійній основі. Так як спадок звільнено від податків, держава не отримує ні копійки. Схема заниження показників об'єму двигуна і завищення року випуску авто Для цього використовуються фальшиві іноземні документи на імпортований автомобіль. Наприклад, при заниженні об'єму двигуна на 500 куб см, з 3 тис. кубиків до 2,5 тис. кубиків недоплата по акцизу становить 50%, а по митах - 60%. Надалі при експлуатації автомобіля таке заниження, вже оформлене документально, дає можливість щорічно недоплачувати транспортний збір. Схема ввезення машини іноземцями під виглядом переїзду на постійне місце проживання «Тіньові» структури отримують інформацію про іноземців, які бажають отримати українське громадянство і переїхати на постійне місце проживання.

З варіантом "спадок" - скільки треба буде заплатити за авто 1,8-2л, `92р.в. при постановці на облік? і взагалі чи є якийсь нормальний (оптимальний) варіант ввезення такого авто? просто авто - "раритет" на базі звичайного Ніссана. чи є люди або компанії які беруться за таку роботу?
Треба переоформити на реального власника. Так було раніше. Зараз же після процедур переоформлення іноземець покидає територію України. Так, у Чернівецькій області лише одним Мамалигівскім сільським головою на території сільської ради було незаконно прописано 27 громадян Молдови. На них, природно, були оформлені машини, а в подальшому зареєстровані в ДАІ без оплати митних платежів. Схема ввезення з використанням фальшивих документів про реєстрацію машини на автомобілі, куплені за кордоном, за сприяння працівника ДАІ оформляється фальшивий техпаспорт і видаються номера. Для цього в базі даних реєстрацій ДАІ знаходять авто потрібної марки, яке не експлуатується, змінюють прізвище власника, номер кузова та двигуна авто, а потім новий псевдовладелец пише заяву про втрату номерів і техпаспорта. Отримані повторно документи переправляються за кордон. Там на куплений автомобіль встановлюються українські номери. Ось і все. Можна в'їжджати на батьківщину. Схема тимчасового ввезення авто іноземним представництвом Законодавством України визначено, що тимчасово ввезеними автомобілями іноземних представництв повинні користуватися тільки нерезиденти України. А у більшості українських фірм сьогодні є «дочки», які працюють за кордоном (наприклад, в офшорах). Таким чином, будь-яка іноземна фірма може відкрити в Україні своє представництво і ввезти для своїх співробітників машини. Що, власне, вони і роблять. При цьому мита, акциз і ПДВ не платять.

Схема ввезення легкових авто під виглядом вантажно-пасажирських машин:
У відповідності з існуючим законодавством, вантажно-пасажирські авто, які перетинають кордон (кількість посадочних місць - більше 10), не є підакцизним товаром, і імпортер не сплачує акцизний збір. Як уже зрозуміло, імпортер просто повинен доповнити машину місцями і оформляє як «легковик». Тут, швидше за все, йдеться про машини, що відносяться до класу «мінівенів».

Схема ввезення авто під виглядом цільового призначення для громадян з фізичними вадами через органи соцопіки
В принципі, такі імпортери не гребують ні чим. Біда в тому, що кінцевий покупець не підозрює, якою аурою володіє, куплений ним автомобіль. Але це лірика. Авто зазвичай оформляється як благодійна допомога з-за кордону, яка нібито призначається громадянину "А". Він стоїть на черзі в органах соцопіки і за законом має повне право на безоплатне забезпечення автомобілем.

Здраствуйте, підкажіть як процедура з повернення ПДВ при вивезенні авто з Євросоюзу. При яких варіантах або випадках, які потрібно оформляти документи, і де можна отримати суму "повернення"????
ПДВ, це сума, яка повинна повертатися при вивезенні автомобіля з Євросоюзу. Але процедура ця не дуже швидка. Можливо буде потрібно повернення на іноземну митницю (порядка місяця), якщо звичайно у Вас є закордонний паспорт з діючою візою.

Xочу розтаможити Opel ASTRA 1,3 CDTI 2008р. з перегородкою, вантажний варіант. Чи на границі приймуть, як грузовий варіант? Чи можливі будуть проблеми??
Вантажним варіантом буде вважатися тільки модель автомобіля з відсутніми вікнами в задній частині салону з боку водія і пасажира. Повне засклення салону сприймається нашою митницею, як легковий варіант, незважаючи на те, що за документами він буде значитися вантажним (почитайте уважно новий митний кодекс).

Я з України, мій брат з Росії, можливо зробити так: поїхати в Польщу і купити по машині - одну на мене оформити, іншу на нього, і зробити довіреність один на одного, його машину загнати в Україну та щоб я на ній їздив, а мою в Росію, і щоб він на ній їздив, а через рік з'їздити один до одного в гості і назад, і так раз в рік??
Не можливо! При будь-яких варіантах ви повинні знаходиться в автомобілі який на вас зареєстрований!

Розмитнення відбувається на кордоні або за місцем проживання??
На кордоні сплачується заставна вартість автомобіля. Остаточно (підтверджує чи ні) внутрішня митниця.

Чи реално ввозити в Україну вантажні мікроавтобуси після дтп. чи дешевше розмитнення??
Ввозити реально, чи дешевше розмитнення? НІ! Бо Ви растомажуєте авто, а в якому воно стані! для митниці неважливо!

Донька подарувала мені авто (подарунок поки що в Німеччині) як я можу його оформити в Україні? чи можу я їздити в Україні без розмитнення? Якщо ні, то чи є якісь менш дорогі способи оформлення подарунка? І чи зможу я їздити тут за дорученням або іншими якимись документами?
Щоб на ньому їздити Вам потрібно обов'язково пройти ростаможку інакше ні як!

Як оцінюється вартість авто на митниці? Їх не цікавить, що авто в поганому стані? Чи можна якось зменшити вартість авто, щоб зменшити вартість розмитнення?
Можна домовиться з продавцем щоб той в декларації чучуть зменшив вартість! допоможе з економити непогано!! але не значно!!

У мене мама має статус чорнобильця і інваліда першої групи, чи має вона пільги на розмитнення авто і якщо має, то чи можна її потім продати або Генералку оформити, без подальших податкових доплат.?
Оформити можна як гуманітарну допомогу!! Якщо у Вашої матері проблеми з опорно руховою системою! без права продажу!

Якщо я за кордоном легально живий чи можу ввести автомобіль як власне майно і нерозтаможувати його на Україні?
Здається можна якщо йому за кордоном у ваших руках минув 1 рік.

як можна дізнатися чи ставилася машина на облік чи ні з німецького сайту бу авто. я так розумію будь-яка машина з пробігом іде при розмитненні як авто до 5 років ...? а нова - це практично авто з салону?
Авто може бути наприклад 2010 року випуску але куплено в 2012 та пригнано як нове. Нове авто це авто яке НЕ стояло ще на обліку у дорожній поліції країни де воно купується.

Якщо купувати авто ... "приклад у Польщі" як треба? щоб потім можна було їздити в Україні ... по довірці можна? або треба знімати з обліку? або без різниці?
Зробити в Польші (співвласніка) i спокійно їздіть, кожні 10 Днів маєте робити Виїзд-вїзд з Украіни!

Я громадянин України. хочу купити вантажне авто в Литві. Підскажіть як мені ввезти вантажівку без розмитнення і скільки я можу їздити по території України займаючись вантажоперевезеннями.?
Закон у нас такий. 10 днів якщо купили і там же в країні де здійснювалась покупка і де зареєстровано авто зняли його з обліку і пригнали на Україну. Якщо не знімали з обліку а зробили довіреність від хазяїна авто на тимчасово використання авто на території України, то можна на 60 днів а потім знову на кордон. Так само треба для проходження ТО їхати в країну де купили авто і просити хазяїна проходити ТО. Самі ви не можите так як ви просто орендуєте авто а не являєтесь хазяїн ТЗ. Також варіант: робите СП з цією фірмою і по договору спокійно можеь кататись!!!

Нюанси розмитнення авто з америки? Начебто дешевше ніж з германії?
Вартість авто там дешевше, тому що в Германии продають за євро в Америці можна купити за долар ... розмитненням теж береться як середня по американському ринку?

Також читайте про Реєстрацію нових автомобілів в МРЕВ.

Посилання на сайт статті: http://www.vashkivtsi.com/

 
Категорія: Статті з інтернету | Додав: FV (20.09.2013)
Переглядів: 1167 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar
Copyright ПГ Бистрий © 2016
[Створити безкоштовний сайт на uCoz]