Раді вітати Вас на сайті: www.Fendak.at.ua                                              Реєстрація  Вхід  Вихід

Ви увійшли як Гість [Гости]. Нових повідомлень: 0
Меню сайту

Швидкий доступ

Ресурси \ Сайти
Одна гривня
Одна гривня

Конвертер валют
FreeCurrencyRates.com


Статистика

Яндекс.Метрика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 Новини статті та інше
Головна » Статті » Статті » Статті з інтернету

Техогляд відмінили!

Переглянути відео новин телеканалу Інтер, щодо відміни техогляду.

 

Зазначеним законом скорочується перелік документів, які зобов'язаний мати і передавати працівникові Державтоінспекції для перевірки водій транспортного засобу.


Зокрема водієві достатньо мати при собі лише свідоцтво про реєстрацію на транспортний засіб та посвідчення водія (скасована вимога щодо обов’язкової наявності у водія дорожнього (маршрутного) листа та нотаріально посвідченого доручення.

Разом з цим, скасовано діючу процедуру державного технічного огляду та запроваджено обов’язковий технічний контроль транспортних засобів (лише для певних категорій ТЗ) без участі Державтоінспекції.

Повноваження щодо проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів передано уповноваженим суб’єктам господарювання. Відповідальність за технічний стан автомобіля тепер у повному обсязі перекладено на власника технічного засобу. Можливий такий перебіг подій, коли водій матиме документи про проходження технічного огляду, то отримає снижки на стаховий поліс.

Міністерство внутрішніх справ втратить від відміни технічного огляду транспортних засобів 500 мільйонів гривень. Про це заявив глава відомства Анатолій Могильов.

– Тільки від відміни техогляду транспортних засобів спецфонд МВС втрачає близько півмільярда гривень, – заявив Могильов на прес-конференції в четвер в Києві. – Тобто, ті 270 мільйонів гривень, які нам дають, вони навіть не нівелюють втрати, які МВС несе.

Одне з основних положень – взагалі не підлягають обов'язковому технічному контролю легкові автомобілі усіх типів, марок і моделей, причепи (напівпричепи) до них (крім таксі та автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку), мотоцикли, мопеди, мотоколяски та інші прирівняні до них транспортні засоби – незалежно від строку експлуатації.

Для інших транспортних засобів встановлюється наступна періодичність обов’язкового технічного контролю:

— для легкових автомобілів, що використовуються у комерційних цілях, вантажних автомобілів незалежно від форми власності вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепів до них зі строком експлуатації понад два роки – кожні два роки;

— для вантажних автомобілів вантажопідйомністю більше 3,5 тонни, причепів до них та автомобілів таксі незалежно від строку експлуатації – щорічно;

— для автобусів та спеціалізованих транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі, незалежно від строку експлуатації – двічі на рік.

Порядок перевірки технічного стану транспортних засобів визначається Кабінетом Міністрів України.

Журналіст «Кола» прочитав висновок Головного науково-експертного управління на проект цього законопроекту та Пояснювальну записку до ухваленого Закону, виділивши найбільш значні висновки.

На кожний транспортний засіб, що пройшов обов'язковий технічний контроль і визнаний технічно справним, суб'єктом проведення обов'язкового технічного контролю складається протокол перевірки його технічного стану, примірник якого видається водієві транспортного засобу.

Разом з цим встановлюється адміністративна відповідальність за порушення порядку здійснення обов’язкового технічного контролю транспортного засобу, як для суб'єктів господарювання так і для страхових компаній.

Скасування Україною проходження технічного огляду для певної категорії транспортних засобів може привести до непередбачуваних наслідків.

Наприклад, на території Російської Федерації забороняється рух транспортних засобів без відповідних документів про проходження технічного огляду. Тому водії транспортних засобів, які зареєстровані на території України, під час руху по території Російської Федерації будуть порушувати вимоги російського законодавства і підлягатимуть адміністративній відповідальності, а подальший рух цих засобів може бути заборонений. Аналогічні проблеми для українських транспортних засобів можуть виникати і на території інших держав.

У змінах до Цивільного кодексу пропонується, щоб вимога частини 4 статті 828 Цивільного кодексу України щодо письмової нотаріальної форми договору позички транспортного засобу, в якому хоча б однією стороною є фізична особа, не розповсюджувалася на наземні самохідні транспортні засоби. Зауважимо, що в разі прийняття вказаних змін фактично стане зайвим будь-яке правове оформлення відносин між фізичними особами при користуванні чужим наземним самохідним транспортним засобом чи наданні його в користування.

Однак замість полегшення передачі права управління та користування транспортними засобами, як це передбачалося у Пояснювальній записці до законопроекту, це може призвести до полегшення безпідставного заволодіння чужим транспортним засобом, а також до позбавлення власника можливості довести, що вказаний засіб вибув з його володіння без його волі.

 

 

Через ухвалення цього Закону змін наступає багато, але вони досить суперечливі та непояснені. Редакція «Коло» надіслала запитання користувачів сайту до сектору зв'язків із громадськістю ВДАІ України в Полтавській області. Одразу, коли отримаємо вичерпні відповіді, то розмістимо їх на нашому порталі.

 

 

Інформація з сайту: kolo.poltava.ua

Категорія: Статті з інтернету | Додав: FV (07.07.2011)
Переглядів: 860 | Рейтинг: 2.0/1
Всього коментарів: 0
avatar
Copyright ПГ Бистрий © 2024
[Створити безкоштовний сайт на uCoz]