Раді вітати Вас на сайті: www.Fendak.at.ua                                              Реєстрація  Вхід  Вихід

Ви увійшли як Гість [Гости]. Нових повідомлень: 0
Меню сайту

Швидкий доступ

Ресурси \ Сайти
Одна гривня
Одна гривня

Конвертер валют
FreeCurrencyRates.com


Статистика

Яндекс.Метрика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 Новини статті та інше
Головна » Статті » Статті » Статті з інтернету

Довіреність на управління авто хочуть скасувати!

 

Скасувати довіреність на керування авто хоче державна автомобільна інспекція. Замість неї пропонують писати лише заяву. 


У ній власник авто має вказати прізвища тих, кому він довіряє керування своєю машиною, і віднести цей список особисто до ДАІ. Ці дані занесуть в електронну базу. Процедура буде безкоштовною. Крім того, заява не матиме терміну дії. Нотаріально завірена довіреність зараз коштує до 300 гривень, та її необхідно переоформлювати кожні 3 роки. Процедура з генеральною довіреністю, яку часто оформлюють під час продажу авто, залишиться незмінною. Нині пропозицію ДАІ доопрацьовують. Тож, коли така система запрацює - поки невідомо.

 

Міністр внутрішніх справ України Анатолій Могильов виступає за відміну довіреностей на управління транспортними засобами.

 Як передає кореспондент УНІАН, про це він заявив на брифінгу в Києві за результатами наради з керівниками підрозділів ДАІ з питань дотримання законності під час несення служби. А. Могильов   сказав :   «Я прихильник того, щоб відмінити всі довіреності» 
При цьому він пояснив, що альтернативним може стати варіант звернення власника транспортного засобу із заявою в ДАІ, в якій буде вказано, хто крім нього може управляти його транспортним засобом.
За словами міністра, таку заяву людина може принести особисто в ДАІ або, нотаріально завіривши, відіслати її поштою, а співробітники ДАІ впродовж доби повинні будуть занести дані, вказані в заяві, до бази даних.
 На думку А.Могильова, це значно полегшить оформлення документів, і у разі потреби будь-який співробітник ДАІ зможе впродовж декількох хвилин перевірити по базі, чи на законних підставах та або інша людина управляє транспортним засобом, що належить іншій.
«Напевно, це буде правильно. Я думаю, це один із способів вирішення проблеми. Такий варіант можливий. Можна пропонувати й інші», - сказав міністр.
За його словами, згідно з підписаними домовленостями між Україною і Євросоюзом, необхідно врегулювати питання максимального терміну дії посвідчення водія. В більшості країн Євросоюзу такий термін обмежується 10 роками. «У нас же це може бути і 5 років, і 10, і 15, і 20. Це треба вирішувати», - сказав міністр.

 

Водіям хочуть спростити життя. У ДАІ мають намір безкоштовно видавати нові документи, а інспектори на дорозі будуть звіряти їх з базою. ДАІ запропонувало скасувати нотаріальну довіреність на право керування автомобілем, яка коштує 250-300 гривень і яку потрібно переоформляти кожні 3 роки.
Замість неї хочуть ввести заяву. Тому хто сидить за кермом потрібні тільки права, техпаспорт і страховка «автоцивілки» на авто. Якщо інспектор вас зупинить, то повинен буде зв'язатися з постом ДАІ і перевірити, чи внесений цей водій в базу. Процедура з гендовіреністю, яку часто оформляють при продажі авто, щоб не платити податки, залишиться колишньою. Нагадаємо, її оформлення коштує близько 800 грн. У ДАІ стверджують: скасування обов'язкової для не власника авто довіреності на право керування відповідає європейським нормам.
«Поки документ у стадії обговорення, тому можна внести до нього будь-які зміни», - запевнив нас керівник прес-служби департаменту ДАІ Ігор Клопотій.
А ось зміни потрібні, причому кардинальні. У першу чергу, це може породити новий виток корупції - інспектор може зробити вигляд, що не може зв'язатися з постом для перевірки або заяви не виявилося в базі, щоб запропонувати домовитися на місці.
Юрист Олексій Святогор стверджує, що в ДАІ хочуть поміняти «шило на мило», адже власникові машини все одно потрібно витрачати час на оформлення заяви, різниця лише в тому, що вона, на відміну від довіреності, безкоштовна.
«Але думаю, що багато хто все одно будуть возити з собою підтвердження з ДАІ, щоб захиститися від здирства», - сказав він.
За словами юриста Вадима Володарського, ні довіреностей, ні заяв власника в Європі немає:
«Презумпція невинності передбачає, що якщо машина не числиться в розшуку, то водій управляє нею законно. У нас навпаки - людина повинна доводити, що вона не викрадач».
У МВС говорять, що відмовитися від контролю не можна - інакше неможливо оперативно виявити випадки викрадення.

 

Президент подав до Верховної Ради законопроект від 15.04.2011 N 8397, яким пропонує внести зміни зокрема до:

Кодексу України про адміністративні правопорушення, виклавши у новій редакції статті щодо порушення водіями правил експлуатації транспортних засобів, правил користування ременями безпеки або мотошоломами; керування ТЗ особами, які не мають відповідних документів на право керування такими ТЗ або не пред'явили їх для перевірки; порушення порядку здійснення обов'язкового технічного контролю ТЗ; тимчасового вилучення ліцензійної картки на ТЗ.

частини четвертої статті 828 Цивільного кодексу України, згідно з якими договір позички ТЗ, в якому хоча б однією стороною є фізособа, укладається у письмовій формі і підлягає нотаріальному посвідченню, крім наземних самохідних транспортних засобів.

Закону України "Про міліцію", якими з основних обов'язків міліції виключається обов'язок проводити державний техогляд зареєстрованих ТЗ, а також обов'язок перевіряти у водіїв документи на право користування ТЗ, дорожні листи - натомість міліція має право перевіряти у водіїв посвідчення водія та реєстраційний документ на транспортний засіб. Також пропонується надати вичерпний перелік випадків, у яких міліція має право зупиняти ТЗ.

Закону України "Про дорожній рух", якими, зокрема, запроваджується обов'язковий технічний контроль транспортних засобів. Періодичність проходження обов'язкового технічного контролю становить:

для легкових автомобілів, що використовуються у комерційних цілях, вантажних автомобілів незалежно від форми власності вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепів до них зі строком експлуатації понад два роки - кожні два роки;
для вантажних автомобілів вантажопідйомністю більше 3,5 тонни, причепів до них та автомобілів таксі незалежно від строку експлуатації - щорічно;
для автобусів та спеціалізованих транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі, незалежно від строку експлуатації - двічі на рік.

Закону України "Про страхування", відповідно до яких, зокрема, договори обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, що підлягають обов'язковому технічному контролю відповідно до Закону України "Про дорожній рух", укладаються страховиками за умови проходження транспортними засобами обов'язкового технічного контролю, якщо вони згідно з протоколом перевірки технічного стану визнані технічно справними. Договори обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів укладаються на строк, що не перевищує строку чергового проходження транспортним засобом обов'язкового технічного контролю відповідно до вимог Закону України "Про дорожній рух".

Категорія: Статті з інтернету | Додав: FV (08.06.2011)
Переглядів: 2371 | Рейтинг: 4.0/1
Всього коментарів: 0
avatar
Copyright ПГ Бистрий © 2024
[Створити безкоштовний сайт на uCoz]