Раді вітати Вас на сайті: www.Fendak.at.ua                                              Реєстрація  Вхід  Вихід

Ви увійшли як Гість [Гости]. Нових повідомлень: 0
Меню сайту

Швидкий доступ

Ресурси \ Сайти
Одна гривня
Одна гривня

Конвертер валют
FreeCurrencyRates.com


Статистика

Яндекс.Метрика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 Новини статті та інше
Головна » Статті » Статті » Адміністратор

Заміна масла в двигуні автомобіля

Ми допоможемо вам правильно оцінити час, на протязі якого вам потрібно міняти масло в моторі свого автомобіля.
 

Моторне мастило - це необхідний елемент нашої машини. Це, як кров в організмі людини, без нього нікуди. Як часто треба робити заміну масла в двигуні? Як правильно обчислити час заміни моторного масла? Чи варто сліпо довіряти порадам і рекомендаціям виробника автомобіля. Думаю ці або схожі питання приходять в голову кожному власникові автомобіля. І дати одну правильну відповідь на ці питання не можна, так як в даному випадку потрібен індивідуальний підхід. Совіт даний власнику нової іномарки не буде корисний господареві стареньких «жигулів», так само як і рекомендації для «гонщика» не підійдуть для водія, який виїжджає лише раз на тиждень на дачу і при цьому дотримуючись правило «не більше шістдесяти км \ год».
Як же правильно обчислити оптимальний час заміни масла? Що б правильно відповісти на це питання варто розглянути декілька факторів, що впливають на склад моторного масла.
1. Вік машини і стан двигуна.
2. Інтенсивність експлуатації автомобіля.
3. Манера водіння автомобіля.
4. Сезонний час експлуатації машини (зима чи літо).
5. Якість моторного масла.
6. Якість бензину.
По першому пункту. Якщо машина нова і відповідно двигун знаходиться на стадії обкатки, то тут можна і потрібно прислухатися до рекомендацій виробника автомобіля. Варто пам'ятати, що обкатка двигуна безпосередньо впливає на його термін служби в подальшому. Під час цього періоду, а це десь 5000-7000 км., Варто забути про «спортивної» манері водіння і головне уникнути перегріву двигуна. При заміні масла після обкатки і надалі не варто намагатися заощадити на маслі. Дана економія може вам дорого обійтися надалі. А двигун, за всю вашу турботу, відплати вам своєю надійністю та довгим терміном служби.
Якщо ж, автомобіль не новий з N "кількістю кілометрів пробігу на спідометрі, то тут підхід потрібен інший. Не треба вірити переконанням власника (продавця), що автомобіль експлуатувався дбайливо, акуратно і заміна масла була от тільки вчора. Заміну масла і фільтру краще зробити відразу, при цьому можна застосувати промивання (адже ми не знаємо яке масло було залито колишнім власником і як давно, може бути і вчора, але як кажуть перед продажем на олії могли і заощадити, і залити що-небудь подешевше ). Так само варто звернеться до допомоги хорошого автомеханіка, який зможе провести діагностику вашого автомобіля, зокрема, його двигуна. Адже буде нерозумно і марнотратно заливати дороге та якісне масло в двигун, в якому прослуховується дивний шум або стукіт, плюс до всього він може мати непомірним апетитом і «їсти» масло, тоді ваші гроші будуть в прямому сенсі вилетіти у вихлопну трубу. Але якщо вас ці неприємності обійшли стороною і ви власник старої машини, де двигун працює «як годинник», то тут вам можна порадити на перших порах міняти масло по частіше і стежити за його станом. Надалі час заміни можна збільшити, але тільки за використання якісного масла.
Пункт номер два. Багато хто думає, що якщо використовувати автомобіль як можна рідше (раз на тиждень, раз на місяць) то він прослужить набагато довше, ніж автомобіль який експлуатується кожен день. Але насправді це помилка! Наприклад, якщо довго не заводити двигун в ньому утворюється конденсат, який порушує склад масла і створює кислотну середу, яка «сприятливо» впливає на процес руйнування двигуна. Значить, незабаром доведеться міняти масло, щоб уникнути великих проблем. У зв'язку з цим стає ясно, що простий машини не означає збільшення інтервалу між заміною масла і збільшення терміну служби двигуна. З цього можна зробити висновок, що краще не великий, але постійний пробіг автомобіля і відповідно заміна масла, через N "кількість кілометрів. Чим простій автомобіля в гаражі (стоянці) і заміна масла, через N "кількість тижнів, місяців.
Згідно з позицією номер три, хочеться сказати тільки одне. Якщо ви любите «вичавити» з машини все («стартонути» на перехресті, «розкрутити» двигун на максимум на трасі), то відповідно і уваги вона від вас вимагатиме більше. Що б полегшити життя двигуну, частої заміни масла буде не достатньо! Масло повинне бути якісним напівсинтетичним або повністю на синтетичній основі.
Номер чотири. Варто пам'ятати і про сезонні особливості використання масла. Наприклад: спробуйте залити перед зимою «літнього» масла і не дивуйтеся потім, що вже при-15С машина не заводиться і стартер з великими труднощами прокручує двигун. І це удар не тільки по двигуну вашої машини, а й по вашим нервам. Висновок: при заміні масла враховує особливості клімату вашій місцевості.
П'ятий пункт. Якість масла безпосередньо може збільшити не тільки термін служби двигуна, але і збільшити інтервал між замінами удвічі! Якщо при використання недорого мінерального масла заміна рекомендується через 5000-7000км., То у випадку з якісним дорогим, синтетичним масло цей проміжок з 10000 до 15000км. Тільки от під час покупки будьте дуже уважні і обережні, не попадіться на вудку шахраїв і не добросовісних продавців, які можуть під фірмовою упаковкою можуть підсунути відверту «липу».
Рекомендації по пункту номер шість будуть дуже схожі на рекомендації пункту п'ять. Про низький заводське якість бензину, про всіх відомих і не відомих хімічних «обробок» бензину на заправках ми говорити не будимо. Це хвора, окрема тема. Варто тільки згадати як бензин низької якості з великою кількістю сторонніх домішок впливає на склад моторного масла. Все, що не згорає, потрапляє в масло і тому воно темніє і забруднює двигун. Висновок: заливаємо бензин відповідної марки зазначеної автовиробником і уважно ставимося до вибору АЗС. В іншому випадку ризикуємо значно скоротити термін служби двигуна.
Керуючись цими рекомендаціями, ви зможете не тільки визначити оптимальний час заміни масла, але і значно збільшити термін служби «серця» вашого автомобіля.

Наші автомобілісти давно вже, досвідченим шляхом, вивели нескладну формулу періодичності заміни масла. Все досить просто.
 
     - Якщо ви купили мінеральне мастило - то міняти його, бажано, кожні 5-7 тисяч пробігу.
     - Якщо мастило синтетичне, то терміни заміни побільше, приблизно в два рази, або, кожні 10-12 тисяч пробігу вашого автомобіля.
 
Є, звичайно, любителі більш частої зміни моторного масла. Сам особисто знаю не одного, які міняють синтетику через 5 тисяч пробігу. Але це, як говоритися, справа особиста, є бажання, так хоч через тисячу.

 

Категорія: Адміністратор | Додав: FV (18.12.2015)
Переглядів: 1377 | Коментарі: 5 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 51 2 »
1
1 Микола http://cs629500.vk.me/v629500627/3e222/I4YOdymIHFs.jpg   [Материал]
https://vk.com/video62010140_171504002

0
2 FV    [Материал]
Українцям не бачити дешевих іномарок за 2 тисячі доларів – експертиНещодавно Верховна Рада прийняла закон, що знижує акцизний збір на б/у автомобілі.



Однак автоексперт Рауль Чілачава впевнений, що всесвітня "шара" все-таки не відбулася.
Пояснює це він це тим, що українці чекали б/у автомобілі вартістю до 2 тисяч євро. Однак, оскільки іномарки, ввезені в Україну, повинні бути випущені не пізніше за 2010 рік з еко-стандартом Євро-5, то занадто низьку ціну чекати не доводиться. Тобто мова сьогодні йде про автомобілі досить вагомої цінової категорії – 10-12 тисяч євро.
"Коли ми говоримо про європейські автомобілі 2010 року випуску, авто-мотлохом його називати не доводиться. Тому що деяким авто, які зараз їздять по дорогах України, далеко за 20 років", – сказав експерт.
Генеральний директор Всеукраїнської асоціації автоімпортерів і дилерів Олег Назаренко також упевнений, що значного зниження цін не буде. Говорячи про різницю між ціною на авто з ЄС і у нас, експерт радить приплюсувати до ціни авто з ЄС 10% мита, 20% ПДВ і 5% пенсійного збору.
Відзначимо, що закон про зниження акцизів на б/у авто може вступити в силу вже з наступного місяця, якщо його підпише президент.

0
3 FV    [Материал]
Як часто треба міняти моторне мастило?Як часто треба міняти моторне мастило? Питання знайоме для багатьох автомобілістів.

Як часто треба міняти моторне мастило? Питання знайоме для багатьох автомобілістів. Якщо автомобілісти з досвідом давно для себе все з'ясували, що і як, то, для початківців це питання досить актуальне.
Моторне мастило - це необхідний елемент нашої машини. Це, як кров в організмі людини, без нього нікуди.

Принцип досить простий для розуміння. Двигун складається з металевих частин. Вони підігнані так, що між ними є зовсім невелика відстань, в декілька мікрон. При роботі, щоб метал з металом не стикався і потрібна змазка. Ось для цього і необхідно моторне мастило в двигуні. Витекло мастило - сила тертя зросла, деталі почали нагріватися, і, далі, наслідки непередбачувані.

Існують різноманітні рекомендації автовиробників про ті розміри пробігу, через які необхідно міняти мастило в даному автомобілі і на даному двигуні. Цифри різні, тут уточнюйте саме для своєї моделі. Але, тут є один маленький нюанс, про який мало хто замислюється, але, бажано, бути в курсі.

Ось дивіться. Приміром, автовиробник рекомендує міняти мастило кожні 15 тисяч кілометрів пробігу. Здавалося б, що простіше, засікай цифри спідометра і, в потрібний момент відвідуй автосервіс.

Тепер включаємо голову і соображалку.

Якщо наш автомобіль рухається з середньою швидкістю в 80 км / год і середніх оборотах двигуна в 3 тис. об / хв, то 15 тисяч кілометрів ми проїдемо за 200 годин. Звичайно, це не реально, більше тижня сидіти за кермом безвилазно, але ми, поки вважаємо. Нескладно підрахувати, що за 200 годин роботи колінчастий вал нашого двигуна здійснить 36 млн. оборотів.

Добре. Тепер, дивимося варіант руху в наших міських пробках. Рушили, зупинилися і так постійно. Колінчастий вал крутиться, кілометри при зупинці не додаються. Якщо взяти середнє, зразкове значення, то, ті ж 36 млн. оборотів, колінвал здійснить вже не за 15 тисяч кілометрів пробігу, а за 9 тисяч. Тобто, приблизно в 2 рази менше.

Виходить, що, якщо ми будемо слідувати вказівкам автовиробника, і відміряти по спідометрі заповітні 15 тисяч пробігу, і кататися, при цьому за наших пробках і ненудних погодних умов, то, насправді, наш пробіг складе більше 20 тисяч кілометрів. А це вже, значне перевищення навіть для найдорожчих синтетичних масел. Для двигуна це просто так не пройде.

Наші автомобілісти давно вже, досвідченим шляхом, вивели нескладну формулу періодичності заміни масла. Все досить просто.

- Якщо ви купили мінеральне мастило - то міняти його, бажано, кожні 5-7 тисяч пробігу.
- Якщо мастило синтетичне, то терміни заміни побільше, приблизно в два рази, або, кожні 10-12 тисяч пробігу вашого автомобіля.

Є, звичайно, любителі більш частої зміни моторного масла. Сам особисто знаю не одного, які міняють синтетику через 5 тисяч пробігу. Але це, як говоритися, справа особиста, є бажання, так хоч через тисячу. Автомобіль, взагалі, штука непередбачувана, не буває двох однакових, який власник, така й машина. Якщо водій акуратний і спокійний, то і автомобіль працює спокійно і надійно. Якщо ж за кермом гонщик, то і автомобіль буде в сервісі набагато частіше.

Ну, це лірика, повернемося до моторного масла. Ось ще необхідні правила, яких бажано дотримуватися.

Якщо ви купуєте автомобіль, особливо якщо з пробігом, бажано відразу ж поміняти моторне мастило і паливний фільтр. Щоб не говорив попередній власник, перевіряти на власному гаманці, не найкращий підхід. Краще вже трохи заплатити, але бути впевненим у серці свого нового друга. Це ж стосується і нових автомобілів з ​​салонів. Хто знає, які там умільці працюють, як собі на хліб заробляють. Їх то завдання продати, а їздити ж вам.

1-3 4-5
avatar
Copyright ПГ Бистрий © 2024
[Створити безкоштовний сайт на uCoz]